רוב הישראלים מכירים את עיתון "מעריב". העיתון היה מערוצי החדשות המובילים בתקשורת הישראלית לאורך עשרות שנים. בשנים האחרונות העיתון המודפס ירד בצור המשמעותית בתפוצה שלו אך אתר האינטרנט של מעריב מושך עשרות אלפי גולשים שמבקרים בו מדי יום. בזכות זאת קניית כתבה עם קישור באתר מעריב היא בעלת ערך רב לקידום אתרים וגם הרבה מעבר לכך.
בעלי אתרים שמעוניינים לקדם את האתר שלהם מחפשים אתרים שיהיו בעלי ערך משמעותי לקידום האתר שלהם. בין האתרים הללו אפשר לציין לשבח את אתרי החדשות והמקומונים המובילים ברשת האינטרנט ובניהם גם אתר החדשות של מעריב.
העיתון שהיה המוביל בישראל לפני עשרות שנים איבד מזוהרו בשנים האחרונות, בעיקר עקב הצלחתו של עיתון ישראל היום והמתחרה הוותיק ידיעות אחרונות. למרות זאת אתר האינטרנט של מעריב הוא עדיין ערוץ חדשות פעיל ופופולארי שמושך עשרות אלפי ישראלים שגולשים אליו מדי יום.
האם כדאי לפרסם כתבה באתר מעריב?
עבור בעלי אתרים שמעוניינים לקדם את האתר שלהם, מעריב מציע אפשרות של קניית קישורים בעלי ערך רב באמצעות פרסום כתבות יח"צ במדורים השונים של האתר.
יש כמה יתרונות משמעותיים לפרסום כתבת יח"צ באתר מעריב:
- קידום אתרים – הבסיס הוא כמובן קידום האתר שלכם. בניית קישורים לאתר שלכם באמצעות אתרי חדשות מובילים כמו מעריב תורם רבות להתקדמות שלו במנוע החיפוש גוגל. הסיבה לכך היא שמעריב הוא אתר איכותי עם תנועת גולשים גבוהה מבחינת גוגל. כמו כן יש לו תוכן עדכני שעולה לאתר כל יום באופן שוטף ולכן הוא נחשב בעל משמעות לגולשים. קישור מאתר מעריב תורם רבות לקידום אתרים.
- מיתוג ומוניטין – הכתבה שלכם אולי תוגדר בתור "תוכן שיווקי" אבל רוב הגולשים לא שמים לכך לב. התוצאה היא שאתם מחזקים את המותג והמוניטין של העסק שלכם (או של מוצר כלשהו) באמצעות כתבות מסוג זה. מי שקוראים את הכתבה מתרשמים מהשירות או המוצר שלכם ומתייחסים אליו ככתבת תוכן באתר מכובד כמו מעריב.
- תנועת גולשים – כמובן שערך מוסף חשוב הוא תנועה של מאות גולשים מאתר מעריב אל האתר שלכם לאחר שיקליקו על הקישור. נכון שהקישור נועד בעיקר עבור קידום אתרים אבל יש מי שיקליקו ואולי יהפכו גם ללקוחות שלכם. רווח כפול עבורכם.
היתרונות של פרסום כתבות במקומונים או אתרי חדשות כמו מעריב הם רבים וכל שנישאר הוא האם זה משתלם עבורך כמפרסם.
האם משתלם לפרסם כתבה באתר מעריב?
התשובה לכך משתנה ממפרסם אחד לאחר. אם אתם רוצים נטו את הקישור אל האתר שלכם אז יש לכך ערך אחד ואם אתם מבינים את ההשלכות של בניית קישורים לאתר שלכם מאתר כמו מעריב כולל המיתוג, המוניטין והחשיפה לגולשים אז הערך יהיה גבוה יורת עבורכם.
העלות של פרסום כתבת יח"צ במעריב גם משתנה בין מדור אחד לאחר ובין מידת החשיפה של הכתבה (האם תהיה בעמוד השער ,כמה זמן וכדומה). בד"כ טווח המחירים הוא בין 1200 ל 3000 ₪. על השאלה אם תאם רואים את העלות הזאת כדבר משתלם עבורכם – תוכלו לענות רק בעצמכם.
המאמר נכתב בשיתוף עם חנות ההפתעות של לינקים אשר מציעה מגוון רחב של אתרים, מקומונים ותשתיות לפרסום מאמרים לצורכי קידום, שיווק ומיתוג ברשת.