בעלי עסקים שמחפשים להגיע ללקוחות חדשים עושים זאת בשנים האחרונות בעיקר באמצעות רשת האינטרנט. קמפיין פרסום בגוגל ו/או רשתות חברתיות מושך לקוחות פוטנציאלים להקלקה ומעבר לדף נחיתה. שם כל שנותר הוא להציג להם בצורה נכונה ונוחה את המוצר או השירות ולמשוך אותם לבצע המרה שטובה עבור בעל העסק. יש כיום כמה כלים מקצועיים שמאפשרים כמעט לכל אחד לעשות זאת בכוחות עצמו וכדאי שתכירו אותם.
משיכת לקוחות חדשים לעסק היא משימה שכמעט כל בעל עסק טרוד בה על בסיס יומיומי. האמצעי היעיל ביותר בעשור האחרון לעשות זאת הוא האינטרנט. פרסום ברשתות חברתיות או בקמפיין פרסום בגוגל מושך לקוחות פוטנציאליים להקלקה שמעבירה אותם לדף נחיתה שעיצבתם בדיוק לשם כך. שם כבר תגרמו להם לבצע את ההמרה שאתם מעוניינים בה והיא יכולה להיות בכמה דרכים שונות.
מה זה דף נחיתה?
ראשית כל כדאי להבין טוב יותר מה זה דף נחיתה? – מדובר על דף שמעוצב בצורה חכמה וכל תכליתו למשוך את הגולש המבקר בו לבצע המרה. המרה היא פעולה שאתם בוחרים כמתאימה ביותר עבורכם במסגרת הפרסום הנוכחי.
דוגמאות של המרות אפשריות:
- השארת פרטים ליצירת קשר מאוחר יותר
- מספר טלפון לחיוג למוקד מכירות או שירות
- טופס הרשמה לרשימת תפוצה שאתם אוגרים
- ביצוע של קניה און ליין של מוצר או שירות כלשהו
כדי למקסם את האפשרות שאכן תבוצע המרה בדף נחיתה שלכם, הוא חייב להיות בנוי נכון ולכלול אלמנטים שונים שעוזרים לחזק המרות בדפים כאלו. כדי להקל על בעלי עסקים וחברות פרסום באינטרנט, יש כיום כמה כלים אוטומטיים שמאפשרים עיצוב דפי נחיתה מקצועיים בקלות יחסית.
איזה כלים קיימים לעיצוב דפי נחיתה?
יש כמה כלים שכאלו שזמינים כיום, חלקם תוצרת ישראל ומותאמים בשלמות לדפים בעברית וחלקם מערכות בינלאומיות שמאפשרות גם עיצוב דפי נחיתה בעברית.
מערכות מובילות לבניית דפי נחיתה מוצלחים:
- אקטיב טרייל – חברה ישראלית וותיקה ומקצועית שמאפשרת עיצוב דפי נחיתה מעולים עם התחברות לרשתות חברתיות, רישומים לניוזלטר, מילוי טפסים וכן הלאה.
- שלח מסר – חברה ישראלית נוספת שמתמקדת יותר ברישום לרשימות תפוצה או לרשימות מיילים וsms לשימושים שונים.
- רב מסר – החברה הישראלית הוותיקה מכולן עם סל שירותים מקיף למי שמחפשים דפי נחיתה מעוצבים ברמה גבוהה ויכולת מתן מענה כמעט לכל צורך שתעלו בדעתכם.
- מיילצ'ימפ (MailChimp) – המערכת הכי נפוצה בעולם שמתממשקת עם WORDPRESS ולכן החשיפה הגבוהה שלה. היא מציעה פתרונות שונים למשיכת המרות בפי נחיתה וניתן להתאים אותה לעברית.
- AWeber – עוד מערכת בינלאומית נפוצה ביותר שמאפשרת סל שירותים רחב וגם התממשקות עיצובית עם מערכת CANVA שכמעט כל גרפיקאי עושה בה שימוש כיום.
ניתן לעשות שימוש בכל המערוכת הללו בצורה עצמאית ולאחר לימוד קצר יחסית אבל תמיד ההמלצה היא לעבוד עם מקצוענים בתחום הפרסום ברשת האינטרנט כדי למקסם את היכולות שלכם לקבל קמפיין מוצלח עם דף נחיתה מעולה.
המאמר נכתב בשיתוף עם אתר Landing Page אשר סוקר מערכות לבנייה, עיצוב והקמה של דפי נחיתה לעסקים.