פרסום בפייסבוק הוא כלי רב עוצמה עבור כל בעל עסק או נותן שירות, וגם עבור עורכי דין פייסבוק היא פלטפורמה מצוינת כדי ליצור מוניטין, לקבל חשיפה ולמשוך לקוחות חדשים למשרד. עורכי דין כמובן שכפופים להגבלות שונות של לשכת עורכי הדין ולכן חשוב להתנהל נכון ברשת פייסבוק כדי שלא לעשות טעויות מיותרות.
עורכי דין מחפשים מיתוג, חשיפה ופרסום כמו כל בעל מקצוע אחר, אך בניגוד למרבית בעלי המקצועות החופשיים, עורכי דין כפופים לחוקים שונים של לשכת עורכי הדין. החוקים הללו עברו שינוי משמעותי בעת האחרונה עם ההבנה שרשת האינטרנט בכלל ורשתות חברתיות בפרט הן פלטפורמה הכרחית עבור כל משרד עורכי דין ולכן עורכי דין רבים מרכזים את מרבית הפעילות שלהם כיום ברשת פייסבוק.
מדוע עורכי דין מפרסמים בפייסבוק?
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה מכולן, עם 5 מיליון ישראלים שפעילים בה. זאת הפלטפורמה המרכזית עבור כל מי שרוצה לקבל במה וחשיפה לקהל לקוחות פוטנציאלי חדש. פייסבוק גם שונה מרשתות חברתיות אחרות כמו אינסטגרם שמבוססת על תמונות ווידאו, או טיקטוק שפונה בעיקר לצעירים ובני נוער. היא נשענת עדיין על טקסט, קבוצות מקצועיות וניהול שיח ברשת ולא רק על תמונות ווידאו. גם קהל הגולשים בפייסבוק רחב ביותר ובקשת גילאים של 18 עד 120…
איך עורכי דין מפרסמים בפייסבוק?
על מנת לפרסם בפייסבוק, בין אם מדובר על עורך דין או כל בעל מקצוע אחר, יש ראשית כל להחזיק בדף עסקי ולא רק בפרופיל אישי.
פתיחת דף עסקי בפייסבוק יוצרת הפרדה בין החיים האישיים והמקצועיים. בדף הפרופיל הפרטי מפרסמים את הטיול בר מצווה עם הילד או מסיבת יום הולדת של החבר מהצבא ואילו בדף העסקי מרכזים רק את כל מה שקשור למקצוע שלכם בתור עורכי דין, השירות שאתם מציעים אמצעי ליצירת קשר אתכם ישירות או עם המשרד.
ניהול דף עסקי בפייסבוק כולל גם מעבר לכך. בדף תוכלו להציג תגובות של לקוחות מרוצים, כנסים מקצועיים שנטלתם בהם חלק, קורסים שהשלמתם ובעיקר ניצחונות בתיקים שונים שהייתם שותפים להם. עורכי דין רבים נוהגים לפרסם אפילו תשורות שקיבלו על הצלחה בתיק גירושין או הוצאה לפועל בצורת בקבוק משקה וכדומה.
בנוסף על כאלו יש להעלות פוסטים רלוונטיים לתחום העיסוק שלכם , לדוגמא ניתן לפרסם פוסט עם תמונה ייצוגית שכתוב בו על כך שהצלחתם להפחית את תשלום החובות במסגרת תיק חדלות פירעון מחצי מיליון למאה אלף שח בלבד וכן הלאה.
איך מעלים פרסום ממומן לעורכי דין בפייסבוק?
כלי משמעותי נוסף לכל עורך דין עם דף עסקי הוא האפשרות לנהל פרסום בפייסבוק לעורכי דין שמחפשים אחר קהל לקוחות ספציפי. כלומר, אם לדוגמא אתם בעלי משרד עורך דין לדיני משפחה מכפר סבא, תוכלו להעלות קמפיין פרסום בפייסבוק שפונה רק לגברים, בני 40+ מאזור השרון שלאחרונה התעניינו בגירושין\מזונות\הסדרי ראייה לילדים וכדומה. בדרך זו הקמפיין ממוקד ואפקטיבי ביותר מול קהל היעד שלכם.
המאמר נכתב בשיתוף עם Viral Marketing אשר מעניקה שירותי שיווק ברשתות חברתיות לעסקים קטנים עד גדולים תוך הקפדה על שירות אישי, מקצועי ומותאם אישית (Custom Made) לצרכים של העסק.