ניהול מועדון לקוחות בצורה חכמה יכול להביא לגידול עקבי במכירות של כל עסק. מועדון לקוחות כולל מידע רב על הלקוחות הקיימים שלכם או כאלו שהם לקוחות בפוטנציאל גבוה להפוך לכאלו. את כל המידע הזה אפשר לשלב במערכת דיוור SMS מתקדמת ולהפיק ממנה הכנסות נוספות.
המטרה בכל עסק היא לגדול ולצמוח ואפשר לעשות זאת באמצעות לקוחות קיימים שתמיד יכולים להיות לקוחות חוזרים וגם באמצעות מי שהם עם פוטנציאל גבוה להיות לקוחות שכאלו. אחת הדרכים לגרום לכל אלו להיות לקוחות נאמנים שלכם לאורך זמן היא באמצעות ניהול מועדון לקוחות ושמירת הקשר איתם גם באמצעות הודעות SMS שיווקיות מדי פעם.
איך הודעות שיווקיות באמצעות SMS יגדילו את העסק שלך?
הבסיס של כל מועדון לקוחות דיגיטלי הוא רשימה של מי שהצטרפו אליו מרצונם. אלו יכולים להיות לקוחות שביצעו רכישה בעסק או לקוחות שביקרו בו והחליטו עדיין לא לבצע רכישה אבל כן נרשמו למועדון.
הרשימה הזאת כוללת פרטים שונים על הלקוחות על פי מה שהתבקשו למלא בעת הרישום. נתונים שהם חובה בכל מועדון לקוחות הם שם הלקוח, הטלפון שלו ובד"כ גם תאריך יום ההולדת. מעבר לכך כל עסק מבקש פרטי מידע אחרים.
כאשר יש לכם את הרשימה הזאת אתם יכולים לפנות אל מי שברשימה באמצעות מערכת דיוור SMS לעסקים כמו שלכם. המערכת מאפשרת פילוח וסינון הלקוחות ברשימת התפוצה הזאת ומשלוח של הודעות SMS שיווקיות בהתאמה עבורם.
המערכות הללו פשוטות להבנה ותפעול ומאפשרות ניהול רשימת תפוצה וגם שליחת קמפיין SMS לרשימת תפוצה מהמחשב שלכם. הרשימה קיימת, בוחרים את הפילוח המתאים, מנסחים הודעה ושולחים בלחיצת כפתור לכל מי שברשימה. קל, פשוט ומאוד אפקטיבי.
האפקטיביות של הודעות כאלו מוכחת בנתונים סטטיסטיים שנאספו מעשרות אלפי קמפיינים שכאלו לאורך השנים.
הנתונים מציגים:
- החשיפה להודעות מהירה וכ-50% הנמענים יצפו בה בתוך שניות בודדות מרגע שהגיע אליהם.
- יש שיעור תגובה לקריאה לפעולה של כמעט שליש מהנמענים (מעבר לאתר, חיוג למספר וכו').
- שיעור ההמרה הוא בטווח של 7-12 אחוז בד"כ, נתון מדהים שמאפשר הגדלת הכנסות לעסק.
כמובן שכדי להגיע להצלחה שכזאת יש להתנהל נכון, לשלוח הודעות רק למי שחברים במועדון הלקוחות ולנסח הודעות שיכולות להיות בעלות ערך כלשהו עבורם.
כללים שכדאי להקפיד עליהם בעת שליחת הודעות SMS שיווקיות:
- שליחה של הודעה על מבצעים חדשים או אטרקטיביים לזמן מוגבל
- שליחה של הודעה על מוצרים חדשים או קטגוריה חדשה שאתם מציעים
- שליחה של הודעה אישית לכבוד יום הולדת או יום נישואין וכדומה של הנמען
- שליחה של הודעה לקראת תאריך חשוב כמו ערב ראש השנה, יום האהבה וכדומה
כאשר שולחים הודעות שהן בעלות ערך עבור הנמענים ומקפידים על ניסוח קצר, ברור ובתזמון נכון (שעות הערב אידיאליות לרוב) אז מקבלים תוצאות נפלאות לקמפיין השיווקי שלכם באמצעות הועדות SMS.
המאמר נכתב בשיתוף עם SMS PLUS מערכת סמס לעסקים אשר מציעה חבילות SMS לעסקים במחירים מצחיקים, החל מ – 2 אגורות לכל הודעת SMS שנשלחת מטעם העסק ללקוחות הקצה.